loading...
دانلود
nasrcompany بازدید : 42 دوشنبه 24 اسفند 1388 نظرات (0)
سلام به همه ي دوستان عزيز
شرمنده از اينکه دير وبلاگ رو آپديت مي کنم . الان هم که يه مدت گرفتار شدم , کلي از اطلاعات هاردمو از دست دادم فعلاً در حال بر گردوندن اطلاعات هستم.
1000 در ضمن مي خوام از اين به بعد وبلاگ رو زوودتر آپديت کنم , فعلا هم يه برنامه واستون گذاشتم تا دانلود کنيد . اين برنامه تمام اعمال مربوط به ايجاد درخت(Tree), پیمایش درخت بصورت inorder , preorder postorder وجستجوی باینریبا استفاده از ليست پيوندي مي باشد که من ترم پيش واسه درس ساختمان داده نوشتم اين برنامه اعمال زير را که در عکس مشخص است انجام مي دهد.

برای دانلود این برنامه اینجاکلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1421
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 1,122
  • بازدید سال : 11,579
  • بازدید کلی : 81,490