loading...
دانلود
nasrcompany بازدید : 39 دوشنبه 24 اسفند 1388 نظرات (0)
سلام....

 

 

این متن رو تقدیمش میکنم به ناصر عبدالهی که هفته قبل ۵ شنبه سالروز تولدش بود ..... خواننده خوب و دوست داشتنی....

صدای تو همیشه آروم جونم بوده

صدای تو همیشه و 1000 د زبونم بوده

 

بهار بهار گفتنات من و به رویا بردش

دوست دارم گفتنات حرف دل ما شدش

هوای حوای دلت

                                     هوای رفتن شد سرت

                                                                               ندیدی پشت سرتو!!!؟؟؟

رفتی از این زمونه

                                   زمونه پر ریا

رفتی تو باغ گلها

                       هیچ کس ندید نگاه تو

توشتی رو دیوار غم

دلم پیش نازتکه است

هوای موندن ندارم

  نازتکه و نازتکه                 

هوای سرد خونه

هوای حوا کرده

هوای دل صافت

                                هوای قلب پاکت

بغض ترانم شکست تو حسرت صدای تو

صدای عشق پاک تو  صدای روح صاف تو

 

پ.ن"منظور از نازتکه خداست                               

 پ.ن۲:من نه ترانه سرا هستم نه شاعر....اگه هم حرفی زدم یا چیزی نوشتم حرف دلم بوده و بس....پس اگر ضعفی توش دیدید ببخشید....

 

یا علی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1421
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 1,158
  • بازدید سال : 11,615
  • بازدید کلی : 81,526